torstai 18. lokakuuta 2012

over the years

                   
                                                       10 vuotta sitten...
         
                        1,Aloin  kiinnostumaan raskaammasta musiikista ja pukeuduin pelkkään mustaan.
                        2,Liikuin melkein vallan poikien kanssa.
                        3,Tytöt kiusasivat minua, koska olin pienen kokoinen ja puoliverinen.
                        4,Otin toiset reijä't korviin.
                        5,Fanitin HIM:iä ihan hulluna.
                          


                                                           5 vuotta sitten...
                        
                         1,Muutin äidin kanssa toiselle paikkakunnalle, enkä pitäny siitä yhtään.
                         2,Meille tuli kaukosuhde silloisen poikaystävän kanssa.
                         3,Menimme kihloihin ja erosimme ja taas palattiin...
                         4,Sain uusi ystäviä, jotka tälläkin hetkellä ovat parhaimpia ystäviäni
                            vaikka näemme harvoin.
                         5,Vanhempani erosivat, joka oli hyvä asia. Ja isän kanssa meni välit poikki.



                                                          3 vuotta sitten...

                         1,Muutin Seinäjoelle omaan kämppään ja aloin opiskelemaan unelma alaani.
                         2,Tapahtui jotain, mikä muutti minut ihmisenä ihan täysin, enkä varmaan
                           koskaan palaa siihen minääni takaisin, joka osasi nauttia elämästä.
                         3,Tutustuin nykyiseen poikaystävään.
                         4,Uskaltauduin pukeutua rohkeammin nykyiseen tyyliini.
                         5,Tajusin jo silloin ettei Seinäjoki ole se paikka jossa haluan asua ikuisesti.

                                                          1 vuosi sitten...

                         1, Aloin seurustella nykyisen poikaystäväni kanssa.
                         2,Pian sen jälkeen muutimme yhteen.
                         3,Värjäsin hiukseni punaiseksi.
                         4,Otin uuden lävistyksen.
                         5,Menetin panljon kavereita ja sain ystäviä tilalle.



                                                        Kuluneena vuonna...

                         1,Otin ensimmäisen tatskani.
                         2,Kävin Saksassa.
                         3,Sain oman auton.
                         4,Olen stressannut lähes joka päivä.
                         5,Olen suunnitellut omaa vaatemallistoa.

                                                       Eilen minä..
              
                         1,Heräsin aikasin, vaikka loma onkin.
                         2,Laittauduin pitkästä aikaa kivasti.
                         3,Ihastuin yhteen tanssityyliin.
                         4,Siivosin vähäsen.
                         5,Tein teeleipää, joka oli ihan ok hyvää. :)

                                                     Tänään minä...

                        1,Käyn kaupassa,
                        2,Todennäköisesti käyn kahvilla.
                        3,Yritän keksiä mitä rahatton ihminen tekee lomalla.
                        4,Siivoan.
                        5,Yritän nukkua hyvin.



                                                    Huomenna minä...

                        1,Siivona lisää.
                        2,Mietin edelleen mitä tekisin lomalla.
                        3,Siivoan ehkä vaatekaapin.
                        4,Mietin uutta hiusmallia.
                        5,Yritän päästä kauas pois kotoa.

                                                   Ylihuomenna minä...

                        1,Yritän nukkua pitkään.
                        2,Laittaa jotain kivaa päälle.
                        3,Yritän kehitellä jotain kivaa tekemistä.
                        4,Olen ehkä saanut rahaa lähteäksenä jonnekkin tämän loman aikana.
                        5,Yritän rentoutua.

                                                  Vuoden päästä minä...

                        1,Olen valmistunut vaateompelijaksa.
                        2,Olen hankkinut uuden tatskan.
                        3,Pääsen pois Seinäjoelta.
                        4,Olen ehkä saanut töitä.
                        5Olen ehkä henkisesti jo paremmassa kunnossa.
                        

                                   


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti