torstai 23. elokuuta 2012

Happy!

Hei taas pitkästä aikaa. On pitänyt jo kauan laittaa kuvatusta Saksan ostoksista ja mitä nyt tässä on tullut ommeltua. Olen pitkästä aikaa onnellinen ja tämä on outo tunne, sillä olen hirveä streesipallo! Mutta edelleen elän hyvin onnellisessa parisuhteessa. Tuossa hetki sitten oli hurjan pitkä masennuskausi mutta onneksi siitä päästiin. Nyt tuntuu että kaikki palaset on taas paikallaan ja elämä hymyilee.. omistan maailman ihanimman ja täydellisimmän miehen<3 Opinnäytetyönkin sain vihdoin suunniteltua ja siitä tulee aivan mahtava jos nyt vain onnistuu. Niin ja olen nykyään auton omistaja! Sain sellaisen kivan pikkuisen josta minäkin pienehköinen ihminen näen jotain ratin takaa :D.

Kyllä tässä stressiäkin riittää, mutta ei auta kun olla pää pystyssä ja yrittää ajatella positiivisesti. Pariin otteesen olen jaksanut laittautua kunnolla mutta olen tosi huono ottamaan kuvia tai sitten niistä ei tuli sellaisia että uskaltaisi julkaista missään.

Mutta niin tässä jossain vaiheessa yritän niitä kuvia laitella tänne ja.. no syksy tulossa ja tyhmät sateiset ilmat jotka masentavat ainakin minua mutta ainakin itse yritän pitää pirteän mielen yllä. Hyvää syksyä kaikille! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti